Abstract:
“Эмоционалды сарқылу”, “Деперсонализация” және “Жеке жетістіктер
редукциясы” субшкалаларын қорытынды мәнінен “Эмоционалді күйреу” көрсеткіші
алынды. Осы көрсеткіш (эмоционалді күйреу) бірінші курс студенттерінің арасында
жоғары дәрежеде (41,8%) кездесетіндігі анықталды. Бірінші курс студенттерінің басқа
курс студенттеріне қарағанда жоғарғы жиілікте психоэмоционалді бұзылыстардың
3
болуы жаңа ортаға бейімделу үрдісімен қатар қарқынды режим, ұйқы тәртібінің
бұзылуынан болуы мүмкін
Description:
“Эмоционалды сарқылу”, “Деперсонализация” және “Жеке жетістіктер
редукциясы” субшкалаларын қорытынды мәнінен “Эмоционалді күйреу” көрсеткіші
алынды. Осы көрсеткіш (эмоционалді күйреу) бірінші курс студенттерінің арасында
жоғары дәрежеде (41,8%) кездесетіндігі анықталды. Бірінші курс студенттерінің басқа
курс студенттеріне қарағанда жоғарғы жиілікте психоэмоционалді бұзылыстардың
3
болуы жаңа ортаға бейімделу үрдісімен қатар қарқынды режим, ұйқы тәртібінің
бұзылуынан болуы мүмкін