dc.contributor.author |
ТЕМІРБАЕВА, Г.Д. |
|
dc.contributor.author |
САМАРОВА, У.С. |
|
dc.date.accessioned |
2025-02-24T06:25:31Z |
|
dc.date.available |
2025-02-24T06:25:31Z |
|
dc.date.issued |
2018-06-27 |
|
dc.identifier.uri |
http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/495 |
|
dc.description |
Зерттеу мақсаты. Денсаулық сақтау саласында дәрігер мен пациенттің өзара қатынасын жүйелі талдау.
Зерттеу әдістері. Біз Web of Science, PubMed, Medline, EBSCOhost электронды деректер базасынан жүйелі іздеу жүргіздік,
сонымен қатар Google Scholar қосымша ақпараттық ресурсын қолдандық. Нақты зерттеуге қосу және қоспау критерийлері
қолданылды. Іздеу тереңдігі 15 жылды құрады.
Нәтижесі. Кілттік сөздер бойынша 3704 мақала табылды. Біріншілік талдаудан кейін 16 мақала қосу критерийлеріне
сәйкес келіп, қорытынды талдауға алынды.
Қорытынды. Пациенттердің шағымдарының көбі дәрігердің клиникалық құзіреттіліктеріне байланысты емес,
коммуникативтік мәселелерге (дәрігердің мұқият тыңдамауы, толық және түсінікті жауап бермеуі және т.б) байланысты болды.
Ал дәрігер мен пациенттің тиімді ара-қатынасы медициналық қызметке қанағаттануға және пациенттердің өзіне сенімділігін
арттыруға септігін тигізеді және мотивациялану мен позитивтік көзқараста болуы олардың денсаулық жағдайына әсер етуі
мүмкін. |
ru |
dc.description.abstract |
Зерттеу мақсаты. Денсаулық сақтау саласында дәрігер мен пациенттің өзара қатынасын жүйелі талдау.
Зерттеу әдістері. Біз Web of Science, PubMed, Medline, EBSCOhost электронды деректер базасынан жүйелі іздеу жүргіздік,
сонымен қатар Google Scholar қосымша ақпараттық ресурсын қолдандық. Нақты зерттеуге қосу және қоспау критерийлері
қолданылды. Іздеу тереңдігі 15 жылды құрады.
Нәтижесі. Кілттік сөздер бойынша 3704 мақала табылды. Біріншілік талдаудан кейін 16 мақала қосу критерийлеріне
сәйкес келіп, қорытынды талдауға алынды.
Қорытынды. Пациенттердің шағымдарының көбі дәрігердің клиникалық құзіреттіліктеріне байланысты емес,
коммуникативтік мәселелерге (дәрігердің мұқият тыңдамауы, толық және түсінікті жауап бермеуі және т.б) байланысты болды.
Ал дәрігер мен пациенттің тиімді ара-қатынасы медициналық қызметке қанағаттануға және пациенттердің өзіне сенімділігін
арттыруға септігін тигізеді және мотивациялану мен позитивтік көзқараста болуы олардың денсаулық жағдайына әсер етуі
мүмкін. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
Батыс Қазақстан медицина журналы |
ru |
dc.subject |
дәрігер мен пациент қарым-қатынасы |
ru |
dc.subject |
пациенттің қанағаттанушылығы |
ru |
dc.subject |
медициналық көмек сапасына қанағаттану |
ru |
dc.title |
Дәрiгер мен пациенттiң өзара қатынасы: әдеби шолу |
ru |
dc.type |
Article |
ru |