"West Kazakhstan Marat Ospanov Medical Unversity" Repository

Дәрiгер мен пациенттiң өзара қатынасы: әдеби шолу

Show simple item record

dc.contributor.author ТЕМІРБАЕВА, Г.Д.
dc.contributor.author САМАРОВА, У.С.
dc.date.accessioned 2025-02-24T06:25:31Z
dc.date.available 2025-02-24T06:25:31Z
dc.date.issued 2018-06-27
dc.identifier.uri http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/495
dc.description Зерттеу мақсаты. Денсаулық сақтау саласында дәрігер мен пациенттің өзара қатынасын жүйелі талдау. Зерттеу әдістері. Біз Web of Science, PubMed, Medline, EBSCOhost электронды деректер базасынан жүйелі іздеу жүргіздік, сонымен қатар Google Scholar қосымша ақпараттық ресурсын қолдандық. Нақты зерттеуге қосу және қоспау критерийлері қолданылды. Іздеу тереңдігі 15 жылды құрады. Нәтижесі. Кілттік сөздер бойынша 3704 мақала табылды. Біріншілік талдаудан кейін 16 мақала қосу критерийлеріне сәйкес келіп, қорытынды талдауға алынды. Қорытынды. Пациенттердің шағымдарының көбі дәрігердің клиникалық құзіреттіліктеріне байланысты емес, коммуникативтік мәселелерге (дәрігердің мұқият тыңдамауы, толық және түсінікті жауап бермеуі және т.б) байланысты болды. Ал дәрігер мен пациенттің тиімді ара-қатынасы медициналық қызметке қанағаттануға және пациенттердің өзіне сенімділігін арттыруға септігін тигізеді және мотивациялану мен позитивтік көзқараста болуы олардың денсаулық жағдайына әсер етуі мүмкін. ru
dc.description.abstract Зерттеу мақсаты. Денсаулық сақтау саласында дәрігер мен пациенттің өзара қатынасын жүйелі талдау. Зерттеу әдістері. Біз Web of Science, PubMed, Medline, EBSCOhost электронды деректер базасынан жүйелі іздеу жүргіздік, сонымен қатар Google Scholar қосымша ақпараттық ресурсын қолдандық. Нақты зерттеуге қосу және қоспау критерийлері қолданылды. Іздеу тереңдігі 15 жылды құрады. Нәтижесі. Кілттік сөздер бойынша 3704 мақала табылды. Біріншілік талдаудан кейін 16 мақала қосу критерийлеріне сәйкес келіп, қорытынды талдауға алынды. Қорытынды. Пациенттердің шағымдарының көбі дәрігердің клиникалық құзіреттіліктеріне байланысты емес, коммуникативтік мәселелерге (дәрігердің мұқият тыңдамауы, толық және түсінікті жауап бермеуі және т.б) байланысты болды. Ал дәрігер мен пациенттің тиімді ара-қатынасы медициналық қызметке қанағаттануға және пациенттердің өзіне сенімділігін арттыруға септігін тигізеді және мотивациялану мен позитивтік көзқараста болуы олардың денсаулық жағдайына әсер етуі мүмкін. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Батыс Қазақстан медицина журналы ru
dc.subject дәрігер мен пациент қарым-қатынасы ru
dc.subject пациенттің қанағаттанушылығы ru
dc.subject медициналық көмек сапасына қанағаттану ru
dc.title Дәрiгер мен пациенттiң өзара қатынасы: әдеби шолу ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account