"West Kazakhstan Marat Ospanov Medical Unversity" Repository

Білім берудегі симуляциялық оқытудың қазіргі тенденциялары мен перспективалары

Show simple item record

dc.contributor.author Бегалина, Д.Т.
dc.contributor.author Абенова, Н.А.
dc.contributor.author Дильмагамбетова, Г.С.
dc.contributor.author Ахметжанова, М.Б.
dc.date.accessioned 2025-05-19T11:38:32Z
dc.date.available 2025-05-19T11:38:32Z
dc.date.issued 2024-11-07
dc.identifier.other УДК 378.147
dc.identifier.other МРНТИ 14.35.09
dc.identifier.uri http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/907
dc.description Қазақстанда медициналық білім оқыту мен білім берудің үнемі жаңартылып отыратын тәсілдеріне байланысты бетбұрыс кезеңін бастан кешуде. Дәрігерді даярлаудың заманауи жүйесінде инновациялық цифрлық және симуляциялық технологиялар жетекші орын алады. Клиникалық жағдайларды модельдеу тиісті медициналық құзыреттіліктің дамуына ықпал етеді. Сапалы симуляциялық оқытуды жүзеге асыру үшін практикалық дағдылар орталықтарын жақсы техникалық жабдықтау, оқытушы-жаттықтырушыларды тиісті даярлау, әртүрлі бағыттар бойынша клиникалық сценарийлердің жеткілікті болуы қажет. Медициналық университеттердегі техникалық жағынан жақсы жабдықталған практикалық дағдылар орталықтары өздерінің оқыту траекториясын «қарапайымнан күрделіге» қағидаты бойынша оқыту деңгейіне қарай құруы керек: практикалық дағдыларды техникалық пысықтаудан бастап имитацияланған клиникалық жағдайды шешуде көпсалалы тәсілге дейін. Сол кезде ғана біз университеттен «шығу» кезінде біз жеткілікті білімі мен практикалық дағдылары бар маман аламыз. ru
dc.description.abstract Қазақстанда медициналық білім оқыту мен білім берудің үнемі жаңартылып отыратын тәсілдеріне байланысты бетбұрыс кезеңін бастан кешуде. Дәрігерді даярлаудың заманауи жүйесінде инновациялық цифрлық және симуляциялық технологиялар жетекші орын алады. Клиникалық жағдайларды модельдеу тиісті медициналық құзыреттіліктің дамуына ықпал етеді. Сапалы симуляциялық оқытуды жүзеге асыру үшін практикалық дағдылар орталықтарын жақсы техникалық жабдықтау, оқытушы-жаттықтырушыларды тиісті даярлау, әртүрлі бағыттар бойынша клиникалық сценарийлердің жеткілікті болуы қажет. Медициналық университеттердегі техникалық жағынан жақсы жабдықталған практикалық дағдылар орталықтары өздерінің оқыту траекториясын «қарапайымнан күрделіге» қағидаты бойынша оқыту деңгейіне қарай құруы керек: практикалық дағдыларды техникалық пысықтаудан бастап имитацияланған клиникалық жағдайды шешуде көпсалалы тәсілге дейін. Сол кезде ғана біз университеттен «шығу» кезінде біз жеткілікті білімі мен практикалық дағдылары бар маман аламыз. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан мемлекеттік медицина университеті, Редакциялық-баспа орталығы (РБО) ru
dc.subject симуляциялық оқыту ru
dc.subject медициналық білім беру ru
dc.subject инновациялық технологиялар ru
dc.subject практикалық дағдылар ru
dc.subject медициналық университет ru
dc.title Білім берудегі симуляциялық оқытудың қазіргі тенденциялары мен перспективалары ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account