dc.contributor.author |
Бегалина, Д.Т. |
|
dc.contributor.author |
Абенова, Н.А. |
|
dc.contributor.author |
Дильмагамбетова, Г.С. |
|
dc.contributor.author |
Ахметжанова, М.Б. |
|
dc.date.accessioned |
2025-05-19T11:38:32Z |
|
dc.date.available |
2025-05-19T11:38:32Z |
|
dc.date.issued |
2024-11-07 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378.147 |
|
dc.identifier.other |
МРНТИ 14.35.09 |
|
dc.identifier.uri |
http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/907 |
|
dc.description |
Қазақстанда медициналық білім оқыту мен білім берудің үнемі жаңартылып
отыратын тәсілдеріне байланысты бетбұрыс кезеңін бастан кешуде. Дәрігерді
даярлаудың заманауи жүйесінде инновациялық цифрлық және симуляциялық
технологиялар жетекші орын алады. Клиникалық жағдайларды модельдеу тиісті
медициналық құзыреттіліктің дамуына ықпал етеді. Сапалы симуляциялық
оқытуды жүзеге асыру үшін практикалық дағдылар орталықтарын жақсы
техникалық жабдықтау, оқытушы-жаттықтырушыларды тиісті даярлау, әртүрлі
бағыттар бойынша клиникалық сценарийлердің жеткілікті болуы қажет.
Медициналық университеттердегі техникалық жағынан жақсы жабдықталған
практикалық дағдылар орталықтары өздерінің оқыту траекториясын
«қарапайымнан күрделіге» қағидаты бойынша оқыту деңгейіне қарай
құруы керек: практикалық дағдыларды техникалық пысықтаудан бастап
имитацияланған клиникалық жағдайды шешуде көпсалалы тәсілге дейін.
Сол кезде ғана біз университеттен «шығу» кезінде біз жеткілікті білімі мен
практикалық дағдылары бар маман аламыз. |
ru |
dc.description.abstract |
Қазақстанда медициналық білім оқыту мен білім берудің үнемі жаңартылып
отыратын тәсілдеріне байланысты бетбұрыс кезеңін бастан кешуде. Дәрігерді
даярлаудың заманауи жүйесінде инновациялық цифрлық және симуляциялық
технологиялар жетекші орын алады. Клиникалық жағдайларды модельдеу тиісті
медициналық құзыреттіліктің дамуына ықпал етеді. Сапалы симуляциялық
оқытуды жүзеге асыру үшін практикалық дағдылар орталықтарын жақсы
техникалық жабдықтау, оқытушы-жаттықтырушыларды тиісті даярлау, әртүрлі
бағыттар бойынша клиникалық сценарийлердің жеткілікті болуы қажет.
Медициналық университеттердегі техникалық жағынан жақсы жабдықталған
практикалық дағдылар орталықтары өздерінің оқыту траекториясын
«қарапайымнан күрделіге» қағидаты бойынша оқыту деңгейіне қарай
құруы керек: практикалық дағдыларды техникалық пысықтаудан бастап
имитацияланған клиникалық жағдайды шешуде көпсалалы тәсілге дейін.
Сол кезде ғана біз университеттен «шығу» кезінде біз жеткілікті білімі мен
практикалық дағдылары бар маман аламыз. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан мемлекеттік медицина университеті, Редакциялық-баспа орталығы (РБО) |
ru |
dc.subject |
симуляциялық оқыту |
ru |
dc.subject |
медициналық білім беру |
ru |
dc.subject |
инновациялық технологиялар |
ru |
dc.subject |
практикалық дағдылар |
ru |
dc.subject |
медициналық университет |
ru |
dc.title |
Білім берудегі симуляциялық оқытудың қазіргі тенденциялары мен перспективалары |
ru |
dc.type |
Article |
ru |