Аннотации:
Мақсаты. Медициналық білім беру жүйесін реформалау нәтижесінде оқытудың
заманауи әдістерін қолданып, бәсекеге қабілетті маманды даярлау бүгінгі күннің
басты талабы. Осы орайда медициналық жоғары оқу орындарында мемлекеттік
тілді меңгертуде инновациялық әдістерді қолдану тиімділігі тәжірибе жүзінде
расталып отыр. Сол әдістердің бірегейі ретінде біз зерттеу жұмысына «Рөлдік
ойын» әдісін таңдадық.
Зерттеу материалы. Зерттеуге 2021-2023 оқу жылдарында қазақ тілі пәнін
оқыған «Жалпы медицина» және «Стоматология» мамандықтарының 1-2 курс
студенттері қатысты. Оларға мемлекеттік тілді меңгертуде 40 лексикалық
және грамматикалық тақырыптар таңдалып алынып, рөлдік ойын әдісімен
практикалық сабақтар өткізілді. Рөлдік ойын инновациялық технологиясы қолданылғаннан кейінгі нәтижелер сарапталып, сауалнамалар жүргізілді.
Нәтиже. Рөлдік ойындар әдісі қолданылып, 2021-2023 оқу жылдарында тілдер
кафедрасы қазақ тілі курсында қазақ тілі пәні бойынша әртүрлі лексикалық
тақырыптарды игертуде бірнеше практикалық сабақтар өткізілді. Өткізілген
сабақтар нәтижесінде студенттердің мемлекеттік тілді меңгеруге деген
қызығушылықтары артқаны және бағалау барысында аталған әдіс тиімділігін
көрсетті.
Қорытынды. Осылайша, «Рөлдік ойын» заманауи инновациялық технология
мемлекеттік тілді меңгертудің айрықша құралы болып табылады. Оған негіз
күнделікті өмірде де дәрігер маман ауру анамнезін жинау, ауру тарихымен
танысу, науқаспен диалог құру, науқастың туған-туыстарымен коммуникацияға
түсу кезінде дәл осы әдісті қолданады. Сондықтан болашақ медицина маманы
үшін қазақ тілін меңгеруде рөлдік ойын әдісі таптырмас тиімді құрал.
Описание:
Мақсаты. Медициналық білім беру жүйесін реформалау нәтижесінде оқытудың
заманауи әдістерін қолданып, бәсекеге қабілетті маманды даярлау бүгінгі күннің
басты талабы. Осы орайда медициналық жоғары оқу орындарында мемлекеттік
тілді меңгертуде инновациялық әдістерді қолдану тиімділігі тәжірибе жүзінде
расталып отыр. Сол әдістердің бірегейі ретінде біз зерттеу жұмысына «Рөлдік
ойын» әдісін таңдадық.
Зерттеу материалы. Зерттеуге 2021-2023 оқу жылдарында қазақ тілі пәнін
оқыған «Жалпы медицина» және «Стоматология» мамандықтарының 1-2 курс
студенттері қатысты. Оларға мемлекеттік тілді меңгертуде 40 лексикалық
және грамматикалық тақырыптар таңдалып алынып, рөлдік ойын әдісімен
практикалық сабақтар өткізілді. Рөлдік ойын инновациялық технологиясы қолданылғаннан кейінгі нәтижелер сарапталып, сауалнамалар жүргізілді.
Нәтиже. Рөлдік ойындар әдісі қолданылып, 2021-2023 оқу жылдарында тілдер
кафедрасы қазақ тілі курсында қазақ тілі пәні бойынша әртүрлі лексикалық
тақырыптарды игертуде бірнеше практикалық сабақтар өткізілді. Өткізілген
сабақтар нәтижесінде студенттердің мемлекеттік тілді меңгеруге деген
қызығушылықтары артқаны және бағалау барысында аталған әдіс тиімділігін
көрсетті.
Қорытынды. Осылайша, «Рөлдік ойын» заманауи инновациялық технология
мемлекеттік тілді меңгертудің айрықша құралы болып табылады. Оған негіз
күнделікті өмірде де дәрігер маман ауру анамнезін жинау, ауру тарихымен
танысу, науқаспен диалог құру, науқастың туған-туыстарымен коммуникацияға
түсу кезінде дәл осы әдісті қолданады. Сондықтан болашақ медицина маманы
үшін қазақ тілін меңгеруде рөлдік ойын әдісі таптырмас тиімді құрал.