Abstract:
Мақалада фармацевтикалық пәндер курсының білім беру
үрдісіне белсенді case-study (ағылшыннан case- жағдай) мәселелік-ситуациялық
талдау әдісін енгізу қарастырылады. Тәжірибелік дағдылардың қалыптасуын
және алған білімді қамтамасыз етіп қана қоймай, сонымен бірге студенттердің
құзіреттіліктері мен кәсіби шеберліктерін, жүйелік құндылықтарының дамуын
қарастырады.
Description:
Мақалада фармацевтикалық пәндер курсының білім беру
үрдісіне белсенді case-study (ағылшыннан case- жағдай) мәселелік-ситуациялық
талдау әдісін енгізу қарастырылады. Тәжірибелік дағдылардың қалыптасуын
және алған білімді қамтамасыз етіп қана қоймай, сонымен бірге студенттердің
құзіреттіліктері мен кәсіби шеберліктерін, жүйелік құндылықтарының дамуын
қарастырады.