Аннотации:
Медициналық университеттің оқу бағдарламасына
бейімделу мектеп бағдарламасынан кейін студенттерге үлкен жүктемемен
сипатталады. Зерттеу Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан мемлекеттік
медицина университетінің бірінші курс студенттері арасында сауалнама жүргізу
арқылы, олардағы мүмкін стрестердің болжам себептерін анықтау мен бірқатар
ұсыныстар жасау үшін жүргізілді. Зерттеу нәтижесі көрсеткендей, сауалнамаға
қатынасқан студенттердің 64,9%-ы стресс себебін оқу бағдарламасының жоғары
үстемелілігімен байланыстырса, ал, басқа зерттеу тобындағы студенттердің
52,7 %-ы өз күн тәртібін дұрыс пайдаланбаумен байланыстырады. Ал, оқу
құралдарымен қамтамасыз ету бойынша сауалнамаға қатынасушылардың
97%-ы оқулықтардың жеткіліктілігі қанағаттандыратынын көрсетті. Зерттеу
қорытындысы бойынша студенттер арасында стреске қауіп топтар анықталып,
оларға мамандық таңдауда өз үлестерінің басым болуы, оқу жоспарын
ұйымдастыруда оқудан тыс уақыттарын тиімді пайдалану бойынша бірқатар
ұсыныстар берілді.
Описание:
Медициналық университеттің оқу бағдарламасына
бейімделу мектеп бағдарламасынан кейін студенттерге үлкен жүктемемен
сипатталады. Зерттеу Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан мемлекеттік
медицина университетінің бірінші курс студенттері арасында сауалнама жүргізу
арқылы, олардағы мүмкін стрестердің болжам себептерін анықтау мен бірқатар
ұсыныстар жасау үшін жүргізілді. Зерттеу нәтижесі көрсеткендей, сауалнамаға
қатынасқан студенттердің 64,9%-ы стресс себебін оқу бағдарламасының жоғары
үстемелілігімен байланыстырса, ал, басқа зерттеу тобындағы студенттердің
52,7 %-ы өз күн тәртібін дұрыс пайдаланбаумен байланыстырады. Ал, оқу
құралдарымен қамтамасыз ету бойынша сауалнамаға қатынасушылардың
97%-ы оқулықтардың жеткіліктілігі қанағаттандыратынын көрсетті. Зерттеу
қорытындысы бойынша студенттер арасында стреске қауіп топтар анықталып,
оларға мамандық таңдауда өз үлестерінің басым болуы, оқу жоспарын
ұйымдастыруда оқудан тыс уақыттарын тиімді пайдалану бойынша бірқатар
ұсыныстар берілді.