Abstract:
ХХ1 ғасырдың жоғарғы мектебінің негізгі проблемасы
оқу бітірушілердің тәжірбиелік дайындығының
жеткіліксіздігі. Бұл проблема экономикалық дамудың барлық
саласында өткір тұр, әсіресе медициналық білім беруде аса
маңызды. Осылай бола тұра шет ел мамандарының көпшілігі
АҚШ және Жапония сияқты жетекші шет елдердегіге қарағанда
ТМД елдеріндегі медициналық жоғары оқу орындарындағы
студенттердің теориялық дайындығын жоғарырақ және сапалы
деп есептейді. Жоғарғы оқу орнын аяқтаған мамандарға диплом
мен сертификат алған соң пациенттерін емдеуге рұқсат беріледі.
Ол кәсіби мамандығы бойынша клиникалық дайындығы
жетіспеушілігін жұмыс барысында әр пациентті қабылдауға
бөлінген мерзім есебінен байқап көру және қателесу арқылы
жетістіруге мәжбүр. Осыған байланысты дөрекілік не ренжулер
пайда болады. Оның негізгі себебі қарапайым кәсіби
дағдыларды білмеу жатыр.
Description:
ХХ1 ғасырдың жоғарғы мектебінің негізгі проблемасы
оқу бітірушілердің тәжірбиелік дайындығының
жеткіліксіздігі. Бұл проблема экономикалық дамудың барлық
саласында өткір тұр, әсіресе медициналық білім беруде аса
маңызды. Осылай бола тұра шет ел мамандарының көпшілігі
АҚШ және Жапония сияқты жетекші шет елдердегіге қарағанда
ТМД елдеріндегі медициналық жоғары оқу орындарындағы
студенттердің теориялық дайындығын жоғарырақ және сапалы
деп есептейді. Жоғарғы оқу орнын аяқтаған мамандарға диплом
мен сертификат алған соң пациенттерін емдеуге рұқсат беріледі.
Ол кәсіби мамандығы бойынша клиникалық дайындығы
жетіспеушілігін жұмыс барысында әр пациентті қабылдауға
бөлінген мерзім есебінен байқап көру және қателесу арқылы
жетістіруге мәжбүр. Осыған байланысты дөрекілік не ренжулер
пайда болады. Оның негізгі себебі қарапайым кәсіби
дағдыларды білмеу жатыр.